Americká auta byla v čele automobilového průmyslu ještě před spuštěním výroby modelu T od automobilky Ford. Právě v Americe byly vynalezeny elektrický startér, motor V8 s osmi ventily, autorádio a automatická převodovka. Klasická americká auta v celé jejich kráse řidičům nabízejí výkon, luxus, cenovou dostupnost, kreativitu, či libovolnou kombinaci těchto vlastností. Americké klasiky se často vyskytují na platně kin po boku svůdných dám, kufrů plných peněz a zářících budov kasin v Monaku.

Proč mezi atributy úspěchu patří zrovna kasina? Jsou v našem podvědomí spojené s bohatstvím, jackpoty a neomezenými výhrami. Nicméně, tak jako klasická americká auta nyní ustupují do pozadí, tak i kamenná kasina dávají přednost online kasinům. Náš život se pomalu přesouvá do online světa. Zahrát si ruletu či hrací automaty tak můžeme ze svého Ipadu ipad Kasino či mobilního telefonu. Kdo by tomu bývával věřil? Ještě takových 10 let zpátky se to zdálo jako totálně fantastický scénář.

Vrátíme se však zpět do světa klasických amerických aut.

Zatímco většina aut vyrobených ve 40.letech představovala lehce předělané verze předválečných modelů, Tucker 1948 vypadal jako vozidlo budoucnosti. Disponoval polstrovaným interiérem a měl navíc třetí světlomet, který se otáčel společně s koly. Automobilové společnosti se podařilo vyrobit 51 vozů, než jim došly finanční prostředky potřebné na výrobu. Vzhledem k jejich vzácnosti a historickému významu se z vozů Tucker staly jedny z nejcennějších amerických aut, které kdy byly vyrobeny.

Hvězdná minulost vozů značky Cadillac obsahuje jen několik málo modelů, které zářily stejně jako Cadillac Eldorado. Vůz byl uveden na trh v roce 1953 a stal se vlajkovým modelem, který přilákal hvězdné kupce od prezidenta Eisenhowera po Elvise Presleyho. Na konci desetiletí byl vůz Eldorado dražší než Rolls-Royce Silver Cloud a byl považován za jeden z nejelegantnějších automobilů na světě. Cadillas Eldorado se stal druhým autem s předním pohonem kol postaveným automobilkou General Motors.